انگیزشی : همیشه این جمله یادت باشه، اگه آسون بود، همه انجامش میدادن

اندروید بلاگ

دنیای شیرین اندروید

84 بازدید

ساماندهی و دسترسی به منابع اندروید

با مطالعه این آموزش به درک درستی از بخش های مختلف یک پروژه اندروید خواهید رسید و به راحتی و با سرعت بیشتری میتوانید پروژه خود را مدیریت کنید. آشنایی با منابع اندروید و چگونگی کار و دسترسی به آنها از مباحث مهم اندروید می باشد.

 

در یک پروژه اندروید بخش های مختلفی وجود دارد که برای نگهداری از منابع مورد استفاده قرار میگیرند. به غیر از کدنویسی اندروید بخش های دیگری از منابع نیز هستند که کدهای برنامه از اونها استفاده میکنند. بخش هایی مثل رنگ ها، تصاویر، انیمیشن ها، رشته ها و متون و  بخش های ایستاتیک و …

 

این منابع همیشه در زیر شاخه های مختلف پروژه که در دایرکتوری /res قرار دارند، نگهداری می شوند.

در این آموزش شما یاد خواهید گرفت تا چگونه منابع اندروید و پروژه خود را ساماندهی کنید، منابع جایگزین را مشخص کنید و به بخش های مختلف پروژه خود دسترسی داشته باشید.

 

 ساماندهی منابع در اندروید استودیو

 

ساماندهی منابع اندروید

 

anim/

فایل های XML که خصوصیت های انیمیشن هارو تعریف می کنند. این فایل ها در دایرکتوری res/anim/ ذخیره می شوند و از طریق کلاس R.anim قابل دسترسی هستند.

 

color/

فایل های XML که در اونها لیستی از رنگ ها تعریف میشود. این فایل ها در دایرکتوری res/color/ ذخیره می شوند و از طریق کلاس R.color قابل دسترسی هستند.

 

drawable/

فایل های تصویری با فرمت های .png, .jpg, .gif و فایل های XML که تبدیل میشن به bitmaps ، لیست های ایستا، اشیا مختلف و انیمیشن ها. این فایل ها در دایرکتوری res/drawable/ ذخیره می شوند و از طریق کلاس R.drawable قابل دسترسی هستند.

 

layout/

فایل های XML که با استفاده از اونها رابط کاربری برنامه ساخته میشه.  این فایل ها در دایرکتوری res/layout/ ذخیره می شوند و با کلاس R.layout قابل دسترسی هستند.

 

menu/

فایل های XML که تعریف میکنن منوهای برنامه رو.مثل منوی تنظیمات، منوی اصلی و زیر منوها.این فایل ها در دایرکتوری res/menu/ ذخیره می شوند و با کلاس R.menu قابل دسترسی هستند.

 

raw/

برای ذخیره فایل های دلخواه شما مورد استفاده قرار میگیرد. برخی از فایل ها با پسوند های خاص در سایر دایرکتوری ها قابل ذخیره نیستند که شما میتونید اونهارو در این دایرکتوری ذخیره کنید.

 

values/

فایل های ساده ای که دربرگیرنده داده هایی مثل، رشته ها و متون، اعداد صحیح و رنگ ها هستند. برای مثال تعدادی از فایل هایی که شما میتوانید در این دایرکتوری ایجاد کنید عبارت اند از :

 

arrays.xml : برای آرایه ها مورد استفاده قرار میگیرد و برای دسترسی به آنها از کلاس R.array استفاده می شود.

 

integers.xml : برای اعداد صحیح مورد استفاده قرار میگیرد و برای دسترسی به آنها از کلاس R.integer استفاده می شود.

 

bools.xml : برای مقادیر boolean یا صحیح و غلط مورد استفاده قرار میگیرد و برای دسترسی به آنها از کلاس R.bool استفاده می شود.

 

colors.xml : برای مقادیر رنگ مورد استفاده قرار میگیرد و برای دسترسی به آنها از کلاس R.color استفاده می شود.

 

dimens.xml : برای مقادیر ابعاد و اندازه مورد استفاده قرار میگیرد و برای دسترسی به آنها از کلاس R.dimen استفاده می شود.

 

strings.xml : برای مقادیر رشته ای و متون مورد استفاده قرار میگیرد و برای دسترسی به آنها از کلاس R.string استفاده می شود.

 

styles.xml : برای استایل ها مورد استفاده قرار میگیرد و برای دسترسی به آنها از کلاس R.style استفاده می شود.

 

xml/

فایل های XML دلخواه که با Resources.getXML() میتوانید آنها را فراخوانی کنید. شما می توانید فایل های پیکربندی مختلف را در اینجا ذخیره کنید که در زمان اجرا استفاده می شود.

 

منابع جایگزین در اندروید

اپلیکیشن شما باید منابع جایگزینی را برای پشتیبانی از دستگاه های مختلف فراهم کند. برای مثال شما باید فایل ها و طرح های جایگزنی برای گوشی هایی با رزولوشن های متفاوت داشته باشید یا متن های جایگزین برای سایر زبان ها. مثلا زبان انگلیسی برای گوشی های انگلیسی و …

 

هنگام اجرا اپلیکیشن، مشخصات گوشی شناسایی شده و طبق مشخصات فایل های اپلیکیشن لود شده و نمایش داده می شوند.

 

در قسمت زیر تصاویر برای حالت اسکرین پیش فرض و اسکرین با رزولوشن بالا تخصیص داده شده است.

 

منابع جایگزین در اندروید

 

در مثالی دیگر، لایوتی برای به صورت پیش فرض و لایوتی برای زبان عربی تخصیص داده شده است.

 

منابع جایگزین در اندروید

 

دسترسی به منابع اندروید

هنگام توسعه اپلیکیشن در اندروید استودیو شما نیاز دارید تا به منابع دسترسی داشته باشید. ممکنه در قسمت کدنویسی یا طراحی باشید. در ادامه نحوه دسترسی به منابع در دو حالت توضیح داده شده است.

 

دسترسی به منابع از طریق کد

در حین کدنویسی شما نیاز دارید تا از منابع پروژه خود استفاده کنید. برای این کار کلاسی به نام R ایجاد شده است که شما کافیست کلاس R را صدا بزنید تا به تمامی منابع موجود در دایرکتوری res/ دسترسی داشته باشید.

 

مثال

برای دسترسی به res/drawable/myimage.png  و تنظیم یک ImageView  بایستی از کد زیر استفاده کنید.

 

ImageView imageView = (ImageView) findViewById (R.id.myimageview); imageView.setImageResource(R.drawable.myimage);

 

مثال

در این مثال ما رشته ای را در فایل Strings.xml تعریف کرده ایم و می خوایم اون متن رو به یک TextView تخصیص بدیم.

 

در این قسمت متن رو در فایل Strings.xml تعریف میکنیم.

 

<?xml version = "1.0" encoding = "utf-8" ?><resources><stringname ="hello">Hello, World!</string></resources>

 

در این قسمت نیز متن را به TextView نسبت می دهیم.

 

TextView msgTextView=(TextView) findViewById(R.id.msg);
msgTextView.setText(R.string.hello);

 

مثال

برای دسترسی به یک لایوت در فایل های جاوا نیز کافیست از دستور R.layout.activity_main استفاده کنیم.

 

public void onCreate (Bundle savedInstanceState){super.onCreate(savedInstanceState);
   setContentView(R.layout.activity_main);
}

دسترسی به منابع از طریق XML

در فایل res/values/strings.xml رشته و رنگی را تعریف میکنیم و اکنون قصد استفاده از آن را در فایل XML داریم.

 

در این قسمت رشته و رنگ تعریف شده است.

 

<?xml version = "1.0" encoding = "utf-8"?><resources><colorname ="opaque_red">#f00</color>
  <stringname = "hello">Hello!</string>
</resources>

 

اکنون در این قسمت از رشته و رنگ بالا در فایل XML استفاده کرده ایم.

 

<?xml version = "1.0" encoding = "utf-8"?><EditText xmlns:android = "http://schemas.android.com/apk/res/android"
   android:layout_width = "fill_parent"
  android:layout_height = "fill_parent"
   android:textColor = "@color/opaque_red"
   android:text = "@string/hello"/>

 

امیدواریم این آموزش هم مورد رضایت شما دوستان قرار گرفته باشد.

 

 

84 بازدید

ایجاد پروژه جدید در اندروید استودیو | Hello World

خب، حالا اجازه بدید تا بریم سراغ برنامه نویسی اندروید و کار با اندروید رو شروع کنیم. اما قبل از شروع بایستی اندروید استودیوتون رو نصب و راه اندازی کنید. مراحل نصب و راه اندازی را در این مقاله به طور کامل آموزش دادیم.  بعد از اینکه اندروید استودیو رو به خوبی طبق آموزش نصب و راه اندازی کردید، حالا باید بریم به سراغ ایجاد یک پروژه جدید.

ساخت اپلیکیشن اندروید

اولین مرحله برای ساخت اپلیکیشن اندروید اجرای نرم افزار اندروید استودیو می باشد. وقتی برای اولین بار اندروید استودیو رو اجرا می کنید، با تصویر زیر مواجه میشید.

 

ایجاد پروژه جدید در اندروید استودیو

 

برای ایجاد یک پروژه جدید و شروع برنامه نویسی بر روی start a new android studio project کلیک میکنیم. در ادامه بایستی اطلاعاتی مثل نام اپلیکیشن و … را وارد کنید.

 

ایجاد پروژه جدید در اندروید استودیو

 

بعد از وارد کردن نام اپلیکیشن در مرحله بعد لیستی از گزینه ها را مشاهده میکنید که میتوانید برای آن ها برنامه نویسی کنید. گزینه هایی همچون phone & tablet ، Wear ، TV

ما اولین گزینه یعنی Phone and Tablet را انتخاب می کنیم. سپس از بخش Minimum SDK بایستی پایین ترین ورژن اندروید که میخواهید اپلیکیشن شما بر روی آن به خوبی اجرا شود را انتخاب کنید.

(به عنوان مثال اگر API 23 یا همان اندروید مارشمالو را انتخاب کنید، قابلیت های جدیدی که در اندروید ۶ قابل مشاهده هستند در نسخه های پایین تر اندروید نمی توان مشاهده کرد. پس اگر کاربری اپلیکیشن شما روی گوشی نصب کند که اندروید پایین تر از نسخه ۶ را داشته باشد، نمی تواند برخی از قابلیت ها را مشاهده نماید.)

در اینجا ما API 23 را انتخاب می کنیم.

 

ایجاد پروژه جدید در اندروید استودیو

 

در مرحله بعد بایستی اکتیویتی یا لایوت پیش فرض اپلیکیشن خود را انتخاب نمائید. ما Blank Activity را انتخاب می کنیم.

 

ایجاد پروژه جدید در اندروید استودیو

 

و در آخر هم شما وارد محیط توسعه و برنامه نویسی اندروید میشید. برای اولین بار ممکن است این امر کمی طول بکشد. (فیلتر شکن در تمامی مراحل فعال باشد. ترجیحا از فری گیت استفاده شود. )

 

ایجاد پروژه جدید در اندروید استودیو

 

ساختمان اپلیکیشن اندروید

قبل از اینکه اپلیکیشن رو اجرا کنیم باید با چند دایرکتوری و فایل در اندروید آشنا بشید. این دایرکتوری ها و فایل ها در تمامی اپلیکیشن های اندروید وجود دارند.

 

ایجاد پروژه جدید در اندروید استودیو

 

۱- java

این بخش دربرگیرنده فایل های java پروژه شما میشه. به صورت پیش فرض شامل فایل MainActivity.java می باشد. کدهای این فایل با اجرای اپلیکیشن شما اجرا می شود.

 

۲- res/drawable

این یک دایرکتوری است که فایل های طراحی مربوط به اپ در اینجا قرار میگیرد. تصاویر و آیکون و …

 

۳- res/layout

این دایرکتوری است که فایل های مربوط به رابط کاربری اپلیکیشن شما را در برمیگیرد.

 

۴ – res/values

این یک دایرکتوری برای سایر فایل های xml می باشد. فایل هایی که برای تعریف رشته ها و رنگ ها مورد استفاده قرار میگیرند.

 

۵- AndroidManifest.xml

این فایل ویژگی های اصلی اپلیکیشن را توصیف می کند و هر یک از اجزای اپلیکیشن بایستی در این فایل تعریف می شوند.

 

۶- Build.gradle

این فایل شامل compileSdkVersion, buildToolsVersion, applicationId, minSdkVersion, targetSdkVersion, versionCode و  versionName می باشد. در آینده خیلی بهتر با تک تک این موارد آشنا خواهید شد.

 

در ادامه مروری بر مهم ترین فایل های پروژه خواهیم داشت.

 

فایل Main Activity

این یک فایل واقعی از یک اپلیکیشن اندروید است که کدهای جاوا آن در MainActivity.java قرار دارد. این فایل در نهایت تبدیل به بخشی قابل اجرا در سیستم عامل اندروید می شود. کدهای زیر به صورت پیش فرض برای اولین بار در هنگام ایجاد پروژه جدید ایجاد شده اند.

 

New Project Android Studio

 

در کدهای بالا، R.layout.activity_main اشاره میکنه به فایل activity_main.xml که در فولدر res/layout قرار گرفته است. متد ()onCreate نیز یکی از چندین متدی است که هنگام اجرای یک فعالیت خاص در اکتیویتی اجرا می شوند.

 

فایل Manifest File

هر کامپوننتی که قصد استفاده از آن را دارید بایستی در فایل manifest.xml تعریف کنید. این فایل به عنوان یک رابط بین سیستم عامل اندروید و اپلیکیشن شما عمل میکند. بنابراین اگر کامپونت هاتون رو اینجا تعریف نکنید، توسط سیستم عامل نیز در نظر گرفته نخواهد شد. یک فایل manifest به صورت پیش فرض شامل کدهای زیر است.

 

New Project Android Studio

 

در اینجا تگ های باز و بسته <application>…</application> در برگیرنده اجزای برنامه یا همون کامپوننت ها هستند.

 

android:icon اشاره می کنه به جایی که آیکون برنامه شما وجود دارد.

 

تگ <activity> برای مشخص کردن اکتیویتی استفاده شده است. android:name نیز نام کامل کلاس را مشخص می کند. شما میتونید سایر اکتیویتی هاتون رو نیز با تگ <activity> مشخص کنید.

 

مقدار android.intent.action.MAIN برای تگ action در intent filter نشان می دهد که این اکتیویتی اولین اکتیوتی است که در برنامه اجرا می شود.

 

مقدار android.intent.category.LAUNCHER برای تگ category در intent filter نشان می دهد که این اپلیکیشن از طریق آیکونش در صفحه گوشی می تواند اجرا شود.

مقدار string@ به فایل Strings.xml اشاره دارد.

 

مقدار @string/app_name به نام اپلیکیشن شما اشاره می کند که در فایل Strings.xml تعریف شده است.

 

از ۴ تگ زیر برای تعریف کامپوننت های مختلف برنامه در فایل manifest استفاده می شود.

<activity>

<service>

<receiver>

<provider>

فایل Strings

فایل Strings.xml در دایرکتوری res/values قرار دارد و شامل متونی می شود که در اپلیکیشن شما مورد استفاده قرار میگیرند. برای مثال، نام دکمه ها، نام لیبل ها، متون پیش فرض و …. در این فایل تعریف می شوند.

 

New Project Android Studio

 

فایل Layout

فایل activity_main.xml شامل المان های طراحی و ظاهر اکتیویتی ما میشود. این فایل در دایرکتوری res/layout قرار دارد. کدهای زیر در این فایل به صورت پیش فرض وجود دارد.

 

New Project Android Studio

 

این یک نمونه ساده از RelativeLayout  می باشد که در آینده در مورد آن بیشتر خواهید شنید. یک TextView نیز جهت نمایش متن در لیوت قرار دارد که خصوصیت های android:layout_width, android:layout_height نیز برای تنظیم طول و عرض آن می باشد. @string نیز به فایل Strings.xml اشاره دارد.

امیدواریم این آموزش مورد رضایت شما قرار گرفته باشد.

84 بازدید

آموزش ساخت چت جعلی تلگرام به همراه آموزش ویدئویی

طی این چند سال اخیر همه ما درگیر شبکه های اجتماعی همچون تلگرام شده ایم. تا جایی که حتی کارهای ضروری خود را از طریق این شبکه ها انجام میدهیم. امروز و در این مقاله قصد داریم نحوه ساخت چت جعلی تلگرام را به شما آموزش دهیم.

 

جهت ساخت چت های جعلی برای تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی بایستی از اپلیکیشن yazzy کمک بگیریم. این اپلیکیشن با بیش از ۱ میلیون دانلود در گوگل پلی توانسته است تا رضایت مخاطبان و کاربران خود را به خوبی جلب کند.

 

ویدئو آموزشی ساخت چت جعلی تلگرام :

 

 

جهت دانلود این اپلیکیشن از گوگل پلی اینجا کلیک کنید.

 

 

آموزش ساخت چت جعلی :

۱- ابتدا اپلیکیشن yazzy  را از طریق لینک بالا دانلود کرده و آن را اجرا کنید.

 

اپلیکیشن ساخت چت جعلی

 

۲- بر روی آیکون تلگرام کلیک کنید تا وارد محیط طراحی شوید.

 

محیط طراحی چت جعلی تلگرام

 

۳- برای تغییر نام و وضعیت مخاطب و تصویر پرفایل بر روی همان قسمت در تصویر کلیک کنید.

 

تغییر نام مخاطب

 

۴- جهت تغییر بک گراند و .. بر روی آیکون سه نقطه در بالا و سمت راست کلیک کنید.

 

تغییر بک گراند چت جعلی

 

۵- جهت ایجاد پیام های ارسالی و دریافتی بر روی آیکون نارنجی رنگ + در پایین سمت راست کلیک کنید.

 

پیام ها در چت جعلی

 

امیدواریم این آموزش مورد رضایت شما قرار گرفته باشد.

 

84 بازدید

اجزا تشکیل دهنده اپلیکیشن اندروید چیست؟

اپلیکیشن اندروید از بخش های مختلفی تشکیل شده است و همین امر باعث شده تا مدیریت و نظارت بر بخش های مختلف آسان تر باشد.

 

اما ۴ جزء اصلی یک اپلیکیشن اندروید چه چیزهایی هستند ؟

 

۱– اکتیویتی ها (Activities)

هر صفحه ای رو که در اپلیکیشن اندروید می بینید، یک اکتیویتی است. صفحه اسپلش اسکرین، صفحه اصلی برنامه، صفحه درباره ما و ده ها و صدها صفحه دیگر

 

۲– سرویس ها (Services)

سرویس ها در بک گراند (background) یا همون پس زمینه اجرا میشن و نیاز به بالا بودن نرم افزار شما ندارن. برای اجرای کارهایی مثل نمایش اعلان ها (notification)  یا دریافت پیام ها و … استفاده میشن.

 

۳ – broadcast receiver

وظیفه broadcast receiver ها جا به جایی پیام های همگانی در درون سیستم می باشد.

 

۴- content provider

داده ها و دیتابیس های مختلف رو از طریق اپلیکیشن های مختلف به هم دیگه وصل میکنند .

 

اجزاء اپلیکیشن اندروید

 

اکتیویتی ها

همانطور که اشاره شده، هر صفحه در اپلیکیشن یک اکتیویتی به شمار می آید . هر اکتیویتی رابطه بین کاربر و اپلیکیشن را برقرار می کند. از طریق رابط کاربری با کاربر در ارتباط بوده و از طریق کدهایی که در اکتیویتی نوشته شده است عملیات را مدیریت و اجرا می کند.

 

این اکتیویتی ها به صورت یک کلاس تعریف میشن :

public class MainActivity extends Activity {
 }

 

سرویس ها

مورد بعدی سرویس ها هستند ، سرویس ها به مدت طولانی در بک گراند (background) کار اجرا میشن و نیازی به باز و بسته بودن اپلیکیشن ندارند. به عنوان مصال در اپلیکیشن تلگرام، زمانی که برنامه تلگرام شما بسته است یا گوشی شما در گوشه ای قرار داره و فقط به اینترنت متصل هست پیغام ها رو میگیره و نوتیفیکیشن (notification) برای شما نمایش داده میشه

 

نحوه تعریف کلاس ها :

public class MyService extends Service {
}

 

broadcast receiver

همونطور که از اسمشون مشخصه برای دریافت و تبادل پیغام ها استفاده میشن . برای مثال، یک سری اپلیکیشن داده هایی رو به اپلیکیشن های دیگه ارسال میکنند. مثلا فرض کنید در اپلیکیشن گوگل کروم هستید و روی یک لینک دانلود کلیک میکنید. بلافاصله اپلیکیشن ADM برای دانلود این لینک اجرا میشه. در واقع در اینجا بین اپلیکیشن گوگل کروم و ADM که یک دانلود منیجر هستش پیامی رد و بدل شده که این رد و بدل شدن پیام توسط broadcast receiver ها انجام شده.

 

نحوه تعریف broadcast receiver  :

public class MyReceiver  extends  BroadcastReceiver {
   public void onReceive(context,intent){}
}

 

content provider

همونطوری که اشاره شد دیتاهای بین برنامه ها و اپلیکیشن های مختلف رو جابجا میکنند. این داده ها در فضاهای مختلفی مثل Sqlite ذخیره شده و سپس مورد استفاده قرار میگیرند.

در آینده خیلی دقیق تر در مورد content provider ها صحبت خواهیم کرد.

 

نحوه تعریف content provider :

public class MyContentProvider extends  ContentProvider {
   public void onCreate(){}
}

 

سایر اجزا اپلیکیشن اندروید

سایر اجزا یک اپلیکیشن اندروید که بتونیم نام ببریمشون شامل :

 

fragment

این fragment ها  یک مدل interface یا رابط کاربری در activitie ها هستند.

 

View

بخش های user interface اپلیکیشن رو دربر میگیرند. مثل : دکمه ها و لیست ها و ..

 

Layout

ساختار های view رو تشکیل میدن.

 

Intent

رابط بین activity ها و بخش های مختلف برنامه رو بر عهده دارند.

 

Resource

همان منابع هستند که شامل اجزای خروجی ، mp3 ها و عکس ها و … میشن.

 

Manifest

این بخش شناسه یا شناسنامه نرم افزار شما می باشد.

 

این ها توضیحات کلی در رابطه با اجزا مختلف یک اپلیکیشن اندروید بود. مطمئنا در هنگاه کار و برنامه نویسی اندروید این مفاهیم را بهتر درک خواهید کرد.

منبع : tutorialspoint.com

84 بازدید

آموزش ساخت آیکون گوشه گرد

آیکون های گوشه گرد یکی از جذاب ترین و زیبا ترین طرح هایی است که صاحبان اپلیکیشن های اندروید از آن برای آیکون اپلیکیشن های خود استفاده می کنند. در این آموزش یاد خواهید گرفت که چگونه آیکون گوشه گرد طراحی کنید.

 

ویدئو آموزش ساخت آیکون گوشه گرد

 

 

 

همانطور که اشاره شد، آیکون های گوشه گرد یکی از محبوب ترین طرح هایی است که صاحبان اپلیکیشن های اندروید از آن برای آیکون های خود استفاده می کنند. در ادامه مراحل گرد کردن گوشه آیکون را یاد خواهید گرفت…

 

آموزش تصویری ساخت آیکون گوشه گرد

 

۱- فایل خود را وارد فتوشاپ کنید.

 

وارد کردن تصویر در فتوشاپ - اندروید سورس

 

۲- بخشی از تصویر را در حالت انتخاب درآورید.

 

انتخاب بخشی از تصویر - اندروید سورس

 

۳- اکنون از منوی select گزینه smooth را از زیر منوی Modify انتخاب کنید.

 

گزینه smooth در فتوشاپ

 

۴- در کادر مربوطه یک عدد را به دلخواه وارد کنید. هر چه عدد بزرگتر باشد، گوشه های تصویر گرد تر خواهد شد. پس از گرد شدن تصویر، جهت برش دور تصویر باید گزینه inverse را از منوی select انتخاب کنید.

 

گرد کردن گوشه تصویر

 

۵- اکنون از روی کیبورد ctrl+x را بزنید.

 

 

 

84 بازدید

معماری اندروید

ساختار و معماری اندروید از ۴ لایه که شامل ۵ بخش می باشد تشکیل شده است. لایه ها شامل : هسته لینوکس، کتابخانه ها، Application Framework و Application و بخش های آن شامل : هسته لینوکس، کتابخانه ها، Application ، Application Framework و Android Runtime می باشند.

 

ساختار و معماری اندروید

۱- هسته لینوکس

پایین ترین لایه یا لایه زیرین هسته لینوکس می باشد. این لایه در واقع ارتباط بین بخش سخت افزاری و بخش های خاصی مثل دوربین و نمایشگرا را فراهم میکند.

۲- کتابخانه ها

لایه بالایی لینوکس ، کتابخانه ها هستند. این کتابخانه ها سرعت استفاده از کارهای گرافیکی مثل ایجاد رابط کاربری های مختلف و دسترسی به دیتابیس ها رو افزایش میدن و بهره وری مارو بالا میبرن .

۲-۱ کتابخانه های اندروید :

چندین کتابخانه اصلی که در هسته اندروید قرار دارند عبارت اند از

 

android.app : دسترسی به مدل اپلیکیشن را برای ما فراهم میکند و پایه و اساس یک اپلیکیشن اندروید می باشد.

 

android.content : دسترسی به محتوا رو آسان می کند و انتشار و پیام رسانی بین اپلیکیشن هارو به عهده میگیره. (ارتباط بین اپلیکیشن هارو برقرار میکنه)

 

android.database : ذخیره سازی داده را از طریق  SQL lite به کار میگیره.

 

android.opengl : مربوط به مباحث گرافیکی میشه.

 

android.os : استاندارد های سیستم عامل را در اختیارمون قرار میده و نوع استفاده از سرویس ها مثل سرویس های Mesaaging  و camera  رو برای ما تعیین میکنه .

 

android.text : برای رندر کردن و مدیریت متون و نمایش آن ها در صفحه نمایش دستگاه استفاده می شود.

 

android.view : بنیان و پایه ساخت بخش های مختلف رابط کاربری اپلیکیشن می باشد.

 

android.widget : مجموعه ای از Label ها ، Button ها ، List View ها می باشد.

 

android.webkit : که مرورگرهارو در بر میگیره.

 

۲-۲ Android Runtime

android runtime که سومین بخش در این معماری هست، به ما یک ماشین مجازی میده که از طریق اون میتونیم برنامه هامونو بر روی ماشین مجازی جاوا اجرا کنیم و از سیستم عامل ویندوز به عنوان سیستم عامل اندروید استفاده کنیم.

 

اسم این ماشین مجازی Dalvik هست. Dalvik که بر پایه لینوکس ایجاد شده به ما این قدرت رو میده که برنامه هامون رو بر روی ویندوز اجرا کنیم و همونطور که یک گوشی رو مدیریت میکنیم بتونیم از مدیریت منابع گوشی مجازیمون استفاده کنیم .

 

همچنین یکسری Library  های هسته ای و مرکزی رو در اختیارمون  قرار میده که با استفاده از اون بتونیم برنامه هامونو دستکاری کنیم و استاندارد هارو تغییر بدیم .

۳- Application framework

این بخش چهارمین لایه است که سطح دسترسی بالاتر به سرویس های جاوا در اختیار ما قرار میده.

سرویس هایی مثل

 

Activity Manager : مدیریت کنترل life cycle یا چرخه برنامه را در اختیارمون قرار میده.

 

content provider : ارتباطات بین اپلیکیشن های مختلف رو برامون ایجاد میکنه.

 

Resource Manager : به ما این اجازه رو میده تا علاوه بر مدیریت رنگ ها و استفاده از منابع،  مدیریت منابع را نیز داشته باشیم.

 

Notifications Manager : به ما این اجازه رو میده که نوتیف ها و پیغام های مختلف رو به کاربر نشون بدیم.

 

View System : یکسری از اپلیکیشن  های کاربردی رو در اختیار ما قرار میده.

 

۴- اپلیکیشن ها

لایه آخر که خود اپلیکیشن ها هستند تمام آنچه که شما در گوشی میتونید ببینید در این بخش قرار میگیره مثل اپلیکیشن های مختف، مثل بازی ها و …

منبع : tutorialspoint.com

84 بازدید

آموزش نصب و راه اندازی اندروید استودیو

همانطور که میدونید برای شروع برنامه نویسی اندروید این امکان برای شما فراهمه که بتونید روی ویندوز ، مکینتاش و لینوکس کارتونو انجام بدین. یعنی شما هیچ محدودتی از لحاظ سیستم عاملی که قراره روی اون برنامه نویسی کنید ندارید.

 

نکته ی دوم در این مورد این هست که اندروید یکسری ابزار برای راحت تر کردن کار در اختیار شما قرار داده که از طریق وب میتونید آنها را دانلود کنید این ابزار ها که میشه گفت ابزارهای پیش فرض و مورد نیاز برنامه نویسی اندروید هستند شامل یک محیط برنامه نویسی اندروید به نام اندروید استودیو و یک ورژنی که بتونه جاوا رو روی دستگاه شما اجرا کنه به اسم JDK هستش که برای برنامه نویسی اندروید ضروری است.

 

  • جاوا جی دی کا | Java JDK
  • اندروید استودیو | Android Studio

 

این دو گزینه ای که خدمتتون معرفی کردم در واقع میشه گفت یک ماشین مجازی برای شما ایجاد میکنه که بتونید برنامه های اندروید رو براساس جاوا روش اجرا کنید.

نحوه نصب JDK

خوب حالا JDK  چطور نصب میشه. شما اول باید آخرین ورژن رو از سایت www.oracle.com  یا سایت های دیگه دانلود کنید. بهتره سرچ کنید دانلود JDK و از سایت های ایرانی دانلود کنید.

بعد از دانلود نصبش کنید و محل نصبش رو یادداشت کنید چون بعدا لازم میشه.

 

JAVA_HOME چیست؟

JAVA_HOME یک آدرسه که به ماشین مجازی شما این اجازه رو میده تا از طریق JDK  برنامه هاتونو اجرا کنید.

 

شما باید JAVA_HOME رو تعریف کنید.

 

شما زمانی که JDK رو نصب کردید با کلیک راست روی مای کامپیوتر (my computer)  پراپرتیس (properties) رو انتخاب کنید و در اونجا از زیرشاخه advance گزینه invariant variable  رو انتخاب کنید.

 

بعدش passvalue رو آپدیت بزنید و مقدار آدرسی که JDK  روش  نصب شده و آدرس پوشه JDK رو کپی کنید و داخل این بریزید همچنین یک متغیر تو همین مسیر به نام  JAVA_HOME ایجاد کنید و آدرس JDK خودتونو داخل اونجا قرار بدید .

 

برای اینکه بهتر متوجه بشید ویدئویی که در انتهای این آموزش قرار داره رو مشاهده کنید.

 

محیط توسعه اندروید

اندروید استودیو در حال حاضر یکی از قوی ترین محیط های توسعه اندروید می باشد. کار با اندروید استودیو ساده تر هست و پشتیبانی اون توسط خود گوگل انجام میشه.

 

اکلیپس هم یکی از محیط های توسعه می باشد که قدیمی تر است و توسط گوگل هم پشتیبانی نمی شود.

 

همین الان آخرین نسخه اندروید استودیو رو از این لینک دانلود کنید.

 

ویدئو آموزش جامع نصب و راه اندازی

 

84 بازدید

آموزش برنامه نویسی اندروید | اندروید چیست؟

اندروید چیست؟

اندروید یک زبان open source بر پایه لینوکس است که در واقع یک سیستم عامل برای موبایل ها و تبلت ها می باشد. به کمک اندروید ما میتونیم نرم افزار های کاربردی برای این دو دسته(موبایل و تبلت) ایجاد کنیم .

 

اندروید توسط گوگل و شرکت های همکار بر پایه جاوا ایجاد شده است.

 

اندروید یکسری کد های تعریف شده رو در اختیارمون قرار میده که با استفاده از اون ها می تونیم نرم افزار هایی را ایجاد کنیم که روی دستگاه های مختلف اندرویدی اجرا بشه .

 

اولین نسخه از اندروید که به عنوان اولین نسخه آزمایشی ایجاد شد SDK نام دارد. SDK مخفف Software Development Kit به معنی کیت برنامه نویسی اندروید می باشد.
این نسخه درسال ۲۰۰۷ توسط گوگل ارائه شد که به عنوان اندروید نسخه یک شناخته می شود، بعد از آن نسخه های مختلفی ارائه شد که در کنار ارائه نسخه در واقع باگ های سیستم عامل نیز گرفته می شد.

 

متن باز بودن یا همان open source بودن اندروید در اینجا کمک زیادی به آن کرد. چون افراد زیادی از سراسر دنیا کمک کردند تا ایرادهای امنیتی و مشکلات نسخه های اندروید برطرف بشه و هروز بهتر از دیروز بشه .

 

سورس کدهای اندروید چون متن باز یا همون open source هستند در جاهای مختلفی مثل gitlab , github و stack overflow قرار داره. در واقع برنامه نویسان براساس قوانین open source ، سورس کدهای مختلف را در اینجا قرار میدن و شما میتونید از آن ها استفاده کنید .

 

چرا از اندروید استفاده کنیم ؟

مزایای استفاده از اندروید عبارت اند از :

۱- open souce بودن.
۲-جامعه ی برنامه نویسی گسترده ای داره.
۳- بازار خیلی گسترده ای داره.
۴-یکپارچگی خوبی داره .
۵- هزینه تولید بسیار پایین هست .
۶- امکان موفقیتش بسیار بالاست.
۷- و محیط توسعه‌ی خیلی قوی و قدرتمندی داره

ویژگی های اندروید

اندروید یک سیستم عامل قدرتمند می باشد که میتواند با سیستم عامل ای او اس (ios) رقابت کند.

ویژگی های اندروید عبارت اند از :

 

ظاهر و رابط کاربری زیبا

سیستم عامل اندروید برپایه یک UI یا user interface یا بهتر بگیم یک واسط کاربری زیبا و inter active طراحی شده است.

 

پشتیبانی از اکثر پروتکل ها

اکثر پروتکل ها مثل GSM/EDGE, IDEN, CDMA, EV-DO, UMTS, Bluetooth, Wi-Fi, LTE, NFC و WiMAX رو پشتیبانی میکنه

 

فضای ذخیره سازی و دیتابیس های قدرتمند

Sqlite یک دیتابیس قوی برپایه موبایل هست که شما میتوانید از اون برای ذخیره اطلاعاتتون استفاده کنید.

 

پشتیبانی از انواع مختلف مدیا

شامل : H.263, H.264, MPEG-4 SP, AMR, AMR-WB, AAC, HE-AAC, AAC 5.1, MP3, MIDI, Ogg Vorbis, WAV, JPEG, PNG, GIF, و BMP.

 

مرورگرهای قدرتمند

جاوا اسکریپت (java script) ، اچ تی ام ال (html) ، سی اس اس (css ) رو به خوبی پشتیبانی و اجرا میکنه

 

Multi-touch

قابلیت لمس همزمان چندین بخش از صفحه نمایش دستگاه اندرویدی

Multi-tasking

انجام چندین کار باهم و جلوگیری از کاهش سرعت سیستم عامل

 

Resizable widgets

یعنی اسکرین ها یا همون صفحه نمایش های مختلف رو جواب گو هست و روی اسکرین های مختلف میتونه کارشو انجام بده و اندازشو براساس اون تغییر بده .

 

چند زبانه

یعنی زبان های مختلفی رو ساپورت میکنه.

 

جامعه برنامه نویسی (GCN )

GCN یا همون سیستم پیام رسانی ابری گوگل به توسعه دهنده ها اجازه میده تا پیام ها و داده هایی را بین هم رد و بدل بکنند.

 

Wifi direct 

با این قابلیت می تونید دستگاه های اطراف یک دیگر رو پیدا کنید و با ارتباط نظیر به نظیر یا همون pair to pair به انتقال اطلاعات بپردازید که سرعت فوق العاده بالایی داره.

 

Android Beam

این قابلیت NFC  شمارو فعال میکنه و می تونید با دستگاه هایی که NFC  دارند به انتقال اطلاعات بپردازید.

 

اپلیکیشن های اندروید :

اپلیکیشن های اندروید که بر پایه زبان جاوا ساخته میشن و توسط SDK اندروید که همون کیت برنامه نویسی اندروید هست ایجاد میشن بسیار مفید و کاربردی هستند. در واقع برنامه ها خیلی راحت تولید میشن و خیلی راحت توسط مارکت های مختلفی مثل googleplay , slideme , opera mobile store , mohanjo , f droid یا مارکت های ایرانی مثل کافه بازار، مایکت قابل فروش هستند. همچنین با استفاده از میلیون ها دستگاهی که در ۱۹۰ کشور مختلف داره یک جامعه‌ی بازاری خیلی قوی رو برای شما ایجاد میکنه.

 

همین جامعه‌ی آماری باعث میشه که سیستم عامل های اندروید روز به روز قوی تر بشه و در واقع به سطح بالاتری برسه. هر روز بیشتر از یک میلیون دستگاه جدید فعال و در سراسر جهان استفاده میشه.  این آموزش برای یادگیری طراحی و تولید اپلیکیشن های اندروید در اختیار شما قرار داده شده.

 

ما در بخش بعد با پیکربندی محیط توسعه اندروید شروع میکنیم و اون رو برای شما توضیح میدیم.

اپلیکیشن های اندروید در دسته بندی های مختلف

در تصویر زیر تعدادی از بهترین و معروف ترین دسته بندی های مربوط به اپلیکیشن های اندروید رو می تونید ببینید.

 

دسته بندی های اپلیکیشن های اندروید

تاریخچه اندروید

اندروید از نسخه های اولین تا آخرین نسخه ای که هم اکنون وجود دارد به ترتیب حروف الفبای انگلیسی نام گذاری شده. تمامی این نام ها هم نام یک نوع شیرینی یا شکلات هستش.

 

نسخه های اندروید

نام نسخه های اندروید

API level چیست؟

در واقع یک مقدار صحیح یا عددی است که به کمک اون می تونید نسخه اندروید رو تشخیص بدید.

در تصویر زیر تعدادی از نسخه های اندروید به همراه API Level آن ها آمده است.

 

نسخه های اندروید

امیدواریم اطلاعات خوبی را در رابطه با اندروید کسب کرده باشید. منتظر جلسات بعدی باشید.

84 بازدید

کتابخانه Picasso | لود تصاویر در اندروید

کتابخانه Picasso

Picasso یکی دیگر از کتابخانه های اندروید در رابطه با تصاویر است. این کتابخانه توسط شرکت Square ایجاد شده است. شرکت Square یکی از فعالترین شرکت های برنامه نویسی در دنیای Open Source می باشد که این کتابخانه یکی از شاخص ترین دست آوردهای آن ها به حساب می آید. به کمک این کتابخانه فرآیند لود تصاویر خارجی در اپلیکیشن بسیار ساده شده است. Picasso از مواردی همچون، کش تصاویر، نمایش در ریسایکل ویو و … پشتیبانی می کند.

Picasso هر مرحله از فرآیند را مدیریت می کند.ابتدا با مدیریت به درخواست های HTTP شروع می شود و همچنین ذخیره سازی تصویر را نیز مدیریت می کند. درست مثل کتابخانه Glide.

استفاده از کتابخانه Picasso

اولین کاری که باید انجام دهیم اضافه کردن dependency آن به فایل build.gradle مر بوط به app-module می باشد.

implementation 'com.squareup.picasso:picasso:2.5.2'

اکنون گریدل پروژه خود را همگام سازی کنید. برای اینکار بر روی آیکون Sync Gradle در نوار ابزار کلیک کنید.

هم اکنون شما می توانید با یک URL و چند خط کدنویسی تصویر خود را لود کنید.

Picasso
  .with(this)
  .load("https://res.cloudinary.com/demo/video/upload/dog.png")
  .into(imageView);

همانطور که می بینیم، API ارائه شده توسط Picasso بسیار شبیه به Glide است.

با گذشت زمان، مجموعه ای از استدلال ها و اختلاف نظرها در مورد اینکه کدام کتابخانه بهتر عمل می کند، به وجود آمد . در جدول زیر نقاط قوت و ضعف آنها نشان داده شده است.

تفاوت کتابخانه glide با picasso

 

 

 

 

84 بازدید

کتابخانه Glide | نحوه لود کردن تصاویر در پروژه اندروید استودیو

کتابخانه های محبوب اندروید

کتابخانه ها، جدای از پلتفرم، نقش مهمی در برنامه نویسی دارند و بخش جدا نشدنی از برنامه نویسی هستند. با استفاده از کتابخانه ها، در واقع ما از سایر برنامه نویسان کمک می گیریم تا خیلی سریع تر و موثرتر به اهداف خود برسیم. در واقع کتابخانه ها دست رنج برنامه نویسانی است که سالها تلاش کرده و با تجربه بالا آن ها را آماده کرده اند. در این مقاله ما کتابخانه Glide را بررسی خواهیم کرد.

بارگذاری تصاویر

کتابخانه های بارگذاری تصاویر برای جلوگیری از مصرف بالای حافظه بسیار مفید هستند. این کتابخانه ها با بارگذاری همزمان چندین تصویر از مصرف بالای حافظه جلوگیری می کنند. از این رو، این کتابخانه ها بدون ذخیره سازی و بارگذاری تصاویر، فقط با جلوگیری از مصرف بالای حافظه تجربه خوبی را برای کاربر ایجاد می کنند. بیایید نگاهی بیندازیم به یک کتابخانه مهم در این زمینه…

کتابخانه Glide

Glide کتابخانه ای است جهت بارگذاری تصاویر  که بر روی بارگذاری نرم یا smooth scrolling تمرکز کرده است. Glide بارگذاری سریع و نرم تصاویر در اندروید را تضمین می کند. جهت استفاده از آخرین نسخه کتابخانه Glide بایستی minimum SDK نسخه ۱۴ باشد (Android 4.0) و compile SDK نیز نسخه ۲۶ (Android 8.0) یا جدیدتر باشد.

استفاده از کتابخانه Glide

در ابتدا ما به Maven و Google repositories نیاز داریم و بایستی آن ها را به پروژه اضافه کنیم. در فایل build.gradle به شکل زیر

repositories {
  mavenCentral()
  google()
}

اکنون فایل build.gradle مربوط به app-module را باز کرده، سپس به متد dependence رفته و لینک کتابخانه Glide را به آن اضافه می کنیم.


implementation 'com.github.bumptech.glide:glide:4.4.0'
annotationProcessor 'com.github.bumptech.glide:compiler:4.4.0'

اکنون گریدل پروژه خود را همگام سازی کنید. برای اینکار بر روی آیکون Sync Gradle در نوار ابزار کلیک کنید.

هم اکنون شما می توانید با یک URL و چند خط کدنویسی تصویر خود را لود کنید.

GlideApp
  .with(this)
  .load("https://res.cloudinary.com/demo/video/upload/dog.png")
  .into(imageView);

متد with  می تواند شامل Context, Activity, Fragment یا View باشد.

متد load  می تواند در برگیرنده یک آدرس وب یا یک فایل باشه (به عنوان مثال : R.drawable.image)

در متد into  نیز بایستی یک آرگومان از جنس ImageView قرار گیرد.

 نکته مهم : اگر نسخه gradle  شما کمتر از ۳.۰.۰  می باشد، برای اضافه کردن dependencies بایستی از عبارت compile به جای implementation استفاده کنید.

نظرات و تجربیات خود را در هنگام استفاده از این کتابخانه از طریق بخش کامنت با ما در میان بگذارید.

84 بازدید

ویدئو قرعه کشی اینستاگرامی شماره ۱

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما کاربران محترم وبسایت اندروید سورس، طبق قولی که در اینستاگرام اندروید سورس دادیم، قرعه کشی رو برگذار کردیم و برنده رو هم در صفحه رسمی اندروید سورس در اینستاگرام معرفی کردیم.

جهت مشاهده پست مربوط به قرعه کشی در اینستاگرام اینجا کلیک کنید.

جهت مشاهده برنده اینجا کلیک کنید.

ویدئو قرعه کشی :

 

 

84 بازدید

درآمد اپلیکیشن های رایگان از کجاست؟

درآمد اپلیکیشن های رایگان :

درآمد اپلیکیشن های رایگان همانند اینستاگرام، تلگرام و کلی اپلیکیشن دیگر که در مارکت های اندرویدی به رایگان منتشر شده اند از کجاست ؟

نظر شما چیست؟

در ادامه، راه هایی که اپلیکیشن های رایگان از آن ها درآمدزایی می کنند را بررسی میکنیم.

همیشه اپلیکیشن های رایگان از محبوبیت بیشتری بین کاربران برخوردار بوده اند. این حجم بالای محبوبیت به این خاطر است که کاربر بدون کوچک ترین هزینه به هدف خود می رسد. اما سوالی که شاید ذهن شما را درگیر کرده باشد این است که، درآمد اپلیکیشن های رایگان از کجاست و چگونه آن ها درآمد زایی می کنند؟

اپلیکیشن های رایگان از چه راه هایی کسب درآمد می کنند؟

راه هایی که اپلیکیشن های رایگان از آن ها درآمد زایی می کنند به شرح زیر است :

👈 تبلیغات درون برنامه ای (ویدئویی ، بنری ، مهیج ، تمام صفحه و…)

👈 تبلیغات برون برنامه ای (ارسال نوتیفیکیشن ، نصب تضمینی ، پاپ آپ و…)

👈 خریدهای درون برنامه ای

👈 فریمیم

👈 خرید اشتراک

👈 فروش اطلاعات جمع آوری شده

اپلیکیشن های اندروید و بازار آن ها :

آمار ها نشان می دهد روز به روز درآمد اپلیکیشن های اندروید از روش های تبلیغاتی افزایش پیدا می کند. طبق این آمار، از سال ۲۰۱۶ به بعد، حدود ۲/۴ میلیون اپ در گوگل پلی و ۴۰ هزار اپ در کافه بازار،  وجود داشته است و طبق پیش بینی های انجام شده تا سال ۲۰۲۰ درآمد این اپلیکیشن ها از طریق تبلیغات و خریدهای درون برنامه ای ۲ برابر خواهد شد.

اپلیکیشن های رایگان و پولی :

طبق آمار های وبسایت techcrunch.com در سال ۲۰۱۶ آمار نصب اپلیکیشن ها پولی نسبت به اپلیکیشن های رایگان کاهش محسوسی داشته است و این روند تا اواخر سال ۲۰۱۷ نیز همچنان ادامه پیدا کرده است. اکثر کاربران مایل هستند از خریدهای درون برنامه ای استفاده کنند، چون می دانند یک اپلیکیشن با خرید درون برنامه ای، قابلیت ارتقا خواهد داشت. همچینن ریسک در خرید یک اپلیکیشن بالاست و در ابتدا ترجیح می دهند تا دمویی از اپلیکیشن رایگان را بررسی کنند و در صورت تمایل آن را ارتقا دهند.

آمار نصب اپلیکیشن ها

درآمد زایی از طریق تبلیغات :

یکی از پرسود ترین و بهترین روش های کسب درآمد، درآمدزایی از طریق تبلیغات است. تبلیغاتی که در داخل و خارج از اپلیکیشن ها برای شما نمایش داده می شود. یک اپلیکیشن می تواند با نمایش تبلیغات ویدئویی، بنری و … در داخل خود کسب درآمد کند. علاوه بر این، یک اپلیکیشن می تواند بر روی گوشی شما و بدون اینکه آن اپلیکیشن را اجرا کنید تبلیغات خود را نمایش دهد و کسب درآمد کند. این شیوه شامل ارسال نوتیفیکیشن به روش های مختلف، ارسال پاپ آپ، بازکردن لینک و… می باشد.

ویدئویی از سیستم تبلیغاتی ادموب جهت نمایش تبلیغات درون برنامه ای و کسب درآمد :

تبلیغات درون اپلیکیشن :

تبلیغات درون برنامه ای یکی از پر سود ترین روش های تبلیغاتی جهت درآمدزایی و کسب درآمد است. سیستم های متفاوتی در داخل و خارج از کشور وجود دارند که با کمک آن ها می توانید تبلیغاتی را در اپلیکیشن خود به صورت پویا نمایش دهید و کسب درآمد کنید. از جمله این سیستم ها به مواردی همچون، سیستم تبلیغاتی عدد و سیستم تبلیغاتی ادموب می توان اشاره کرد.

تبلیغات درون برنامه ای

در روش تبلیغات درون برنامه ای، شما می توانید به ازای هر بار نمایش، کلیک و… کسب درآمد کنید.

تبلیغات خارج از اپلیکیشن :

نوع دیگری از روش های تبلیغاتی، تبلیغات خارج از اپلیکیشن می باشد. اما چگونه ممکن است یک اپلیکیشن بتواند بدون اینکه اجرا شود روی گوشی کاربر تبلیغات ارسال کند؟ این کار بسیار ساده است و با استفاده از سیستم های ارسال نوتیفیکیشن می توانید این کار را انجام دهید. وبسایت پوشه در ایران و وبسایت وان سیگنال نمونه وبسایت هایی هستند که این خدمات را به شما ارائه می دهند. شما می توانید کتابخانه های این سرویس ها را در سورس اپلیکیشن خود استفاده کنید و اپلیکیشن خود را به این شیوه تبلیغاتی مجهز کنید.

تبلیغات برون برنامه ای

در روش تبلیغات خارج از اپلیکیشن، شما می توانید با ارسال نوتیفیکیشن های مختلف با کلی قابلیت جذاب کسب درآمد کنید. (به عنوان مثال اپلیکیشن شما حدود ۱۰ هزار کاربر دارد، شما می توانید با دریافت سفارش ۱۰ هزار نوتیفیکیشن ارسال کنید. نوتیفیکیشن با تعرفه های متفاوتی ارسال می شود. تعرفه کلیکی، تعرفه ارسالی و تعرفه بازدیدی ۳ تعرفه اصلی هستند. قیمت تعرفه کلیکی به ازای هر کلیک بر روی نوتیفیکشن ۶۰ تک تومان می باشد. حالا شما فرض کنید ۵ هزار نوتیفیکیشن کلیکی سفارش گرفته اید. ۶۰*۵۰۰۰ می شود ۳۰۰ هزار تومان. در کمتر از ۲ دقیقه شما ۲۰ هزار نوتیفیکیشن ارسال میکنید و ۵ هزار نفر بر روی آن کلیک می کنند. با این کار شما ۳۰۰ هزار تومان کسب درآمد کرده اید)

این مقاله ادامه دارد….

84 بازدید

آموزش ایمپورت سورس در اندروید استودیو

سورس کد چیست؟

سورس کد یه سری کد هست که توسط برنامه نویس نوشته شده است و از آن برای ایجاد یک اپلیکیشن اندروید، نرم افزار، وبسایت و یا هر چیزی دیگری استفاده می شود. برای استفاده از این سورس کدها بایستی آن ها را در نرم افزار مخصوص خود ایمپورت کنیم.

ایمپورت کردن یعنی چه؟

همانطور که اشاره شد برای استفاده از سورس کد بایستی آن را در نرم افزار مختص خود ایمپورت نمائیم. به فرآیند وارد کردن سورس در یک نرم افزار ایمپورت می گویند. این کار بسیار ساده است اما هنگام ایمپورت سورس ممکن است با ارورهایی مواجه شوید. اگر از قبل اصول ایمپورت سورس را بدانید به هیچ وجه با این مشکلات رو به رو نخواهید شد و می توانید از تمامی سورس کدها استفاده کنید.

ایمپورت سورس کدهای اندروید در نرم افزار قدرتمند اندروید استودیو

اندروید استودیو قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار طراحی و توسعه اپلیکیشن های اندروید می باشد که توسط کمپانی گوگل پشتیبانی و مدیریت می شود. اکثرا برنامه نویسان اندروید با استفاده از این نرم افزار اپلیکیشن های خود را طراحی و تولید می نمایند. از این رو تنوع سورس کدها برای اندروید استودیو نسبت به سایر نرم افزار ها بسیار بیشتر است.

شروع فرآیند ایمپورت سورس در اندروید استودیو

نصب و راه اندازی اندروید استودیو

* قبل از هر کاری شما نیاز دارید تا نرم افزار اندروید استودیو رو روی سیستم خودتون نصب و راه اندازی کنید. جهت دانلود نرم افزار اندروید استودیو اینجا کلیک کنید.

* پس از دانلود نرم افزار اندروید استودیو بایستی آن را بر روی سیستم خود نصب و راه اندازی نمائید. جهت راه اندازی و استفاده از اندروید استودیو، بایستی چندین بسته نصبی و ابزار دیگر را هم نصب بفرمائید که همگی آن ها در ویدئو زیر توضیح داده شده است.

ایمپورت سورس در اندروید استودیو

اکنون که اندروید استودیو شما کاملا نصب و راه اندازی شده است، به سراغ ایمپورت سورس کد میرویم. در ویدئو بالا شما ابزاری به نام اندروید SDK نصب کردید، از طریق این ابزار شما می توانید پیشنیاز های هر سورس را دانلود نمائید.

با توجه به تحریم ها بایستی قبل از اجرای اندروید SDK آی پی خود را تغییر دهید. برای این کار از نرم افزار freegate استفاده نمائید. فقط کافیست این نرم افزار را اجرا نمائید تا به سرور متصل شده و آی پی شما را تغییر دهد.

توجه : کلا برای ایمپورت هر نوع سورس کدی در اندروید استودیو، قبل از آن بایستی نرم افزار تغییر آی پی فعال باشد.

تشخیص پیشنیاز ها

همانطور که اشاره شد، هر سورس کد به یکسری ابزار و پیشنیاز احتیاج دارد که بایستی آن هارا به وسیله اندروید SDK نصب کرد. حالا سوالی که اینجا مطرح است این است که از کجا بایستی پیش نیاز های سورس را تشخیص دهیم؟

 

* جهت تشخیص پیش نیاز ها کافیست فایل build.gradle که در پوشه اصلی پروژه وجود دارد را با نوت پد باز کنید. (این فایل در کنار پوشه src قرار دارد)

 

* اکنون در بین کدها به دنبال عبارات زیر باشید.

 

compileSdkVersion ، buildToolsVersion

 

جلوی هر یک از این عبارات عددی نوشته شده است که نشان دهنده نسخه آن می باشد. به عنوان مثال موارد زیر در سورس ما وجود دارند.

 

compileSdkVersion 24
buildToolsVersion 26.0.2

 

دانلود پیشنیاز ها

۲ مورد بالا از ضروری ترین مواردی هستند که بایستی آن ها را به وسیله SDK دانلود نمائید.

 

* اکنون بایستی SDK Manager را اجرا کنیم. قبل از اجرای SDK Manager بایستی نرم افزار freegate را جهت تغییر آی پی اجرا نمائیم.

 

* پس از اجرای نرم افزار freegate، اکنون به مسیر نصب SDK بروید و برنامه SDK Manager.exe را اجرا نمائید.

 

اگر آی پی شما به درستی تغییر نکرده باشد با ارور زیر مواجه می شوید.

 

ارور در SDK Manager

 

جهت رفع این مشکل از منوی Tools گزینه option را انتخاب کرده و طبق تصویر زیر تغییرات را اعمال کنید. پس از اعمال تغییرات، SDK Manager را ببندید و دوباره اجرا کنید.

 

تنظمیات SDK

 

حالا میبینید که تمامی ابزارها و API ها در SDK Manager به خوبی نمایش داده می شوند.

 

SDK Manager

 

* اکنون به سراغ نصب compileSdkVersion 24 میرویم. منظور از عبارت compileSdkVersion 24 این است که بایستی API 24 را نصب نمائیم. طبق تصویر زیر همانطور که میبینید عدد ۲۴ مربوط به Android 7 می باشد

 

نصب Api در sdk

 

اکنون تیک کنار آن و زیر مجموعه هایش را زده و بر روی دکمه install package که در پایین و سمت راست صفحه قرار دارد کلیک میکنیم.

فرآیند دانلود و نصب، بسته به سرعت اینترنت شما کمی طول خواهد کشید. اگر در فرآیند دانلود با ارور مواجه شدید همین کار را دوباره انجام دهید. ممکن از ۲ الی ۳ بار با ارورهایی در طول فرآیند دانلود موجه شوید که جای نگرانی نیست. دوباره امتحان کنید تا فرآیند دانلود و نصب کامل شود.

 

* اکنون به سراغ نصب buildToolsVersion 26.0.2 خواهیم رفت. در SDK Manager یک پوشه به نام Tools وجود دارد. طبق تصویر زیر آن را باز کنید تا تمامی buildTool ها نمایش داده شوند. اکنون جهت نصب buildToolsVersion 26.0.2 تیک گزینه Android SDK Build Tool 26.0.2 را بزنید و سپس بر روی دکمه install package کلیک کنید.

 

نصب build tool

 

خب، تا اینجا پیش نیاز های سورس را نصب کردیم. اکنون بایستی سورس را در اندروید استودیو ایمپورت کنیم. قبل از ایمپورت سورس در اندروید استودیو بایستی مطمئن شویم که اندروید استودیو می تواند به سرور اصلی، که ما تحریم هستیم متصل شده و ابزارهای مورد نیاز را دانلود نماید.

 

* دو خط زیر را در فایل gradle.properties سورس خود قرار دهید. (توجه داشته باشید که حتما از عبارت https در این دو عبارت استفاده شده باشد )

 

systemProp.https.proxyHost=localhost
systemProp.https.proxyPort=8580

 

رفع ارورهای ایمپورت سورس

 

* نکته دیگری که در فایل gradle.properties باید مورد توجه قرار گیرد عبارت org.gradle.jvmargs=-Xmx2048M می باشد.

 

اگر سیستم شما ۴ گیگ رم دارد، مقدار این عبارت را ۲۰۴۸ یعنی ۲ گیگ قرار دهید. اگر سیستم شما ۲ گیگ رم دارد، مقدار این عبارت را بر روی ۱۵۴۸ تنظیم نمائید.

 

اگر مقدار این عبارت را کمتر از ۱۰۲۴ قرار دهید ممکن است با ارور زیر مواجه شوید.

 

Unable to start the daemon process: could not reserve enough space for
object heap.

 

* اکنون اندروید استودیو را اجرا کنید و به بخش تنظمیات آن بروید. (از منوی file گزینه setting را انتخاب نمائید.)

 

پس از باز شدن بخش setting به بخش proxy بروید و طبق تصویر زیر گزینه Auto detect proxy را انتخاب کنید و سپس بر روی ok کلیک نمائید.

 

auto detect android studio

 

* اندروید استودیو را کاملا ببندید و سیستم خود را ری استارت بکنید.

* پس از بالا آمدن سیستم نرم افزار freegate را اجرا کنید.

* اکنون اندروید استودیو را باز کرده و بر روی گزینه open an existing Android Studio project کلیک کنید. (اگر پنجره زیر برای شما نمایش داده نشد، کافیست از منوی file بر روی close project کلیک کنید تا اندروید استودیو به طور کاملا بسته شده و این صفحه برای شما نمایش داده شود).

 

ایمپورت سورس در اندروید استودیو

 

سپس از پنجره باز شده به مسیر پروژه خود رفته بر روی آن دابل کلیک کنید. اگر با پیغامی رو به رو شدید بر روی yes کلیک کنید.

* اکنون اندروید استودیو شروع به وارد سازی و ایمپورت سورس می نماید. در این مرحله ممکن است ابزار هایی دانلود شوند که کمی زمان بر است. پس کمی حوصله داشته باشید.

در این مقاله ما به طور کامل از صفر تا صد فرآیند ایمپورت سازی سورس ها در اندروید استودیو را شرح دادیم. اگر پس از مطالعه این مقاله باز هم با ارورهایی مواجه شدید آن ارورها یا از مشکلات سیستم شماست و یا از مشکلات سورس است.

باز هم اگر به اروری برخوردید نگران نباشید. ارور خود را از طریق بخش کامنت همین صفحه با ما در میان بگذارید تا آن را بررسی کنیم.

84 بازدید

کتاب امپراطوری اپ | چگونه با طراحی یک اپلیکیشن پولدار شویم؟

در این مقاله بخشی از کتاب امپراطوری اپ را برای شما آماده کرده ایم. توصیه میکنیم این مقدمه را مطالعه کرده و سپس نسخه اصلی و کامل کتاب را مطالعه نمائید.

 

چاد مورتا

 

چگونه اتفاقی یک میلیونر اپ شدم ؟

خوشحال ترین مردم روی زمین

من بخشی از شادترین روزهای زندگی ام را روی زمین خوابیده ام وبرای پیداکردن غذا جست‌وجو کرده‌ام. درجنگل‌ها پیاده‌روی کرده‌ام و ابشار‌های پنهان را دیده ام

گاهی به همراه روستاییان گراز وحشی شکار کرده‌ام وبه سلامتی رییس هفتادو‌نه‌ساله‌ی قبیله نوشیدنی تلخ کاوا کاوا را در پوسته ی نارگیل نوشیده ام

به جزیره ی <<ساووساوو>>که یکی از ۳۳۶ جزیره از مجمع‌الجزایر فیجی است رفته بودم . مردم ان جا اسان می خندیدند ساده غذا می خوردند و روی زمین زندگی می کردند این جزیره از کوه های سرسبز و باطراوتی تشکیل شده که از اب های فیروزه‌ای رنگ اقیانوس ارام جنوبی سر براورده‌اند

دلیل این‌که تصمیم گرفتم به مدت یک هفته میان روستاییان ان‌جا زندگی کنم این بود که ان‌ها جزو شادترین مردمان زمین هستند .

مردم روستاهای ساووساوو به اندازه ی تمام توان یک انسان معمولی خوشحال و راضی هستند و با این‌که شیوهی زندگی شان کمی گیج کننده است لبخندشان واقعی بود.

نحوه‌ی زندگی مردم فیجی برایم بسیار جالب و روح بخش به نظر می رسید؛ چراکه با هران‌چه تا ان زمان تجربه کرده بودم متفاوت بود. همه ی ان چه راکه من از فرهنگ این مردم یاد گرفتم می توان در هفت کلمه خلاصه کر: قانع بی نیاز است و عشق همه جا هست

بعد از ترک روستا ان‌قدر تحت‌تاثیر قرار گرفته بودم که دلم می خواست این تجربه را بادیگران قسمت کنم  در کمال ناباوری

توانستم از یک فروشگاه درجزیره سیگنال وای ـ فای دریافت کنم

ودر ایمیلی از دو دوست صمیمی ام <پاتریک> و <ندیم> خواستم به من ملحق شوند ازان‌جایی که هردو ذاتا ادم‌های ماجراجویی بودند

پاتریک از کارولینای جنوبی و ندیم از بنگلادش با اولین پرواز خودشان را رساندند. دو روز بعد سه تایی در ساحل نشسته بودیم

وزیبایی جزیره و خورشید را ستایش می کردیم

ندیم پرسید: خب برنامه ی  بعدی چیه ؟

من جواب دادم همیشه دوست داشتم  غواصی یاد بگیرم ؛ قبلا هیچ وقت فرصتش پیش نیومده بود.

ندیم گفت: اره همین خوبه

با ایفونم گوگل کردم و به  یک کلاس غواصی درجزیره رسیدم که اتفاقا طبق ان چه گوگل مپ نشان می داد درهمان خیابان بود کنار ساحل سنگی کلبه ای کوچک پیدا کردیم که روی در ورودی اش نوشته بود <اموزش غواصی>

داخل کلبه مردی لاغر با دندان های ریخته و گشاده رو گفت مارا به دریا می برد و غواصی یادمان می دهد

دو ساعت بعد در عمق دوازده‌متری دریای ابی به همراه رنگین کمانی از ماهی ها و مرجان های ابی در زیر پای‌مان و یک لاک پشت بزرگ دومتری در کنارمان شنا می کردیم. واقعا تجربه ی نفس گیری بود

سبک زندگی اپ افرین

 

سبک زندگی من ایجاب می کند کاری را انجام دهم که دوستش دارم و با این شیوه به راحتی هم کسب درامد می کنم. من کارم را از ایفونم شروع کردم در دنیای مجازی کار می کنم و پول واقعی به دست می اورم .

تا حالا از صخره ی <آیرز راک> در <آسترلین آوت بک> صعود کرده ام از کوه های راکی بالا رفته  ام به همراه بومی ها از صحرا عبور کرده ام گواهی چتربازی انفرادی گرفته ام تجربه ی هلی – اسکی در دهکده ی ویستلر در کانادا را دارم . تیم بسکتبال محبوبم را در فینال nba  از صندلی های کنار زمین تماشا کرده ام روی اتش راه رفته‌ام و بانجی جامپینگ کرده ام و از همه ی این ها  مهم تر یاد گرفته ام که زندگی  را خیلی جدی نگیرم .

موضوع ماجراجویی بعدی ام این است که سه ماه اینده را در ۹ محلی که همیشه دوست‌شان داشته ام بگذرانم می خواهم در <بوینس‌آیرس> ارژانتین. هنرهای تجسمی یاد بگیرم؛ در <بوگوتای>

کلمبیا سالسا برقصم؛ در <پامپلونای> اسپانیا با بوفالوها بدوم و در کانال های <ونیز> در ایتالیا قایق برانم.

من زندگی فوق العاده ای داشته ام و حقیقت این است که هرکس دیگری هم بدون درنظرگرفتن گذشته اش می تواند این سبک از زندگی را داشته باشد. من عضوی از جامعه ی روبه رشد کارآفرین ها و اپ افرین ها هستم که از اپیلیکیشن ها یا اپ هایی پول در می اورند که روی تلفن های هوشمندی مثل ایفون ها. گوشی های اندرویدی وسایر  گجت های هوشمند مثل ای‌پد و ای‌پاد تاچ استفاده می شوند . اپ افرین ها می توانند هرجا که بخواهند زندگی کنند و بدون درنظرگرفتن این که درچه مرحله ای از زندگی هستند کارشان را شروع کنند مثلا موقع نوشتن این متن جوان ترین اپ افرین دنیا ۹ ساله و پیرترین شان ۸۰ ساله است.

شروع کار از تخت بیمارستان

 

اگر در بستر مرگ باشید ایا می توانید بگویید که زندگی را به طور تمام و کمال تجربه کرده‌اید؟ حتی من هم کمابیش نمی توانم این را بگویم .

من این حرفه را از روی تخت بیمارستان شروع کردم؛ درحالی که از یک تصادف وحشتناک که بازوی چپم را داغان کرده بود جان سالم به در برده بودم. دو عمل جراحی سنگین را پشت سر گذاشتم و سپس ۱۸ ماه دوره ی نقاهت بسیاری دردناکی را سپری کردم.

با بیمه ی بسیار محدودم . حدود ۱۰۰ هزار دلار هزینه ی درمانم شد و با وجود اینکه جان سالم به در برده بودم اصلا نمی دانستم چطور می توانم از چاله ای که در ان افتاده بودم بیرون بیایم .

تا ان روز برای چندین شرکت کار کرده و چندین بار شرکت خودم را تاسیس کرده بودم ام نهایتا به خاطر استرس و فشار  زیاد ناموفق بودم . اخرین کارم افتتاح یک دفتر معاملات املاک درست قبل از ترکیدن حباب مسکن بود . بله . وقت شناسی من بی نظیر بود!

حتی به عنوان رییس خودم از ۱۸ ساعت کار کردن بی وقفه خسته بودم. تبدیل به برده ی خودم شده بودم و تمام فشار و مسئولیت ها مال من بود و همین کار را سخت تر کرده بود . دکترها استخوان بازویم  را از ارنج تا شانه با پلاتین به هم جوش داده بودند و همین باعث می شد درد وحشتناکی داشته باشم اما همین درعین حال یک زنگ هشدار همیشگی بود که یادآوری می کرد چقدر خوش شانسم که زنده‌ام.

بعد از ان بود که فهمیدم شیوه ی همیشگی مواجه شدنم با مسایل زندگی دیگر کارساز نیست و باید راهی پیدا کنم که بتوانم بدون حسرت ، به پشت سرنگاه کنم.

بعد از تصادفم به یک مرکز توان بخشی فیزیکی رفتم تا به بازسازی جسمم، ذهنم و نهایتا زندگی ام بپردازم. درهمین دوره کتاب افراد موفقی مثل <آنتونی رابینز> نویسنده ی <قدرت نامحدود> ذهنم را قوی تر کرد و <تیموثی فریس> نویسنده ی <چهار ساعت کار در هفته> الهام بخش من برای یک سبک زندگی ازاد بود .

در همان دوران، <تایفون> دوست خوب و شریک کاری آینده ام، مقاله ای درباره ی اپ افرین ها به من داد و گفت باید دست به کار شوم. من متوجه شدم که اکثر اپ افرین ها در گروه های یک یا دونفره ، با هزینه های کم کار می کنند و موفق های شان میلیون ها دلار سود نصیب شان می شود. در همان زمان و در تخت بیمارستان درحالی که برای درد شدیدم مسکن مصرف میکردم ،

شروع به نوشتن ایده ی اپلیکیشن ها کردم. سه هفته بعد از اخرین عمل جراحی ، ناامید و ورشکسته ، به عنوان تیر آخر از پدر خوانده ام ۱۸۰۰ دلار قرض گرفتم و صاف پریدم وسط حرفه ی اپ افرینی .. ونتیجه ؟

حدود دوسال بعد، من سه شرکت اپلیکیشن تاسیس کردم و سپس ان ها را فروختم و از این طریق میلیون ها دلار عایدم شد.

دوماه بعد از تاسیس شرکتم ، گردش مالی یکی از اپلیکیشن هایم به طور متوسط ۳۰ هزار دلار دریک ماه بود. بعدها، درامد ماهانه ی شرکتم به ۱۲۰ هزار دلار رسید.

درکل، من بیش از ۴۰ اپ طراحی کردم و بیش از ۳۵ میلیون دانلود در سراسر دنیا داشتم وبیش از ۹۰ درصد اپ هایم موفق و پول ساز بودند.

تا امروز، هنوز نمی دانم که چطور باید یک اپلیکیشن را بارگذاری یا به روزرسانی کنم؛ من این کار را به برنامه نویسان واگذار کردم و گذاشتم اپل خودش کار انتشار اپ را انجام دهد. در عوض در حین مدیریت شرکتم، روی خواسته های کاربران و ایده های خلاقم تمرکز کردم و همچنین کارم را روی اپ ایفون متمرکز کردم. اما بیشتر نکاتی که این جا به شما می گویم روی بستر های دیگر مثل اندروید و بلک‌بری هم قابل اجراست.

هر صبح که از خواب بیدار می شوم، یک ساعت در تختم می مانم و نظرات و نقدها را با آیفونم می خوانم. سپس به برنامه ی دوی صبحگاهی ام می رسم و بعد در حدود یک ساعت طول می کشد که وظایف دیگران را تعیین کنم. بعد از همه ی این کارها تمام روز را وقت دارم که به زندگی  فو‌ق‌العاده ام بپردازم.

نقشه ی بازی

موفقیت من حاصل داشتن نقشه ی بازی است.

با این که تنها چند ساعت در روز کار می کنم ، اما تصمیم دارم یک قلمرو بنا کنم که چندین سال طول می کشد تا کامل شود.

برای این کار بخش های حساس و اصلی کارم راکه روزانه ، هفتگی و ماهیانه باید چک کنم ، تعیین کردم. من این کار را تعیین

هفت رکن اصلی در حرفه ی اپ افرینی نام گذاری کرده ام. تشخیص این هفت رکن اصلی می تواند کسب و کار شما را از یک بلیت <یک بار برنده> به یک معدن طلای نامحدود تبدیل کند.

فصل های این کتاب طوری نوشته شده اند که اگر شما فقط به ایده های تبلیغاتی نیاز داشتید ، می توانید فصل مربوط به مارکتینگ را بخوانید. ایده هایی که من در این فصل ها نوشته ام در همه ی مراحل ، از شروع تا گسترش کارتان مفید خواهد بود. البته شما می توانید جواب سوال های به خصوص را پیدا کنید ، اما پیشنهاد من این است که ابتدا نقشه ی بازی را کاملا یاد بگیرید؛

چون که برای تان سود و ثروت بلند مدت به ارمغان می اورد.

در انتهای هر فصل فعالیت هایی مشخص شده که باید انجام دهید. شما می توانید با استفاده از این فعالیت ها هنگام کارتان متوجه شوید که ایا در مسیر درستی هستید یا نه . همچنین می توانید مطالب مفیدی را از طریق وب سایت www.appempire.com  مطالعه کنید.

 

جهت خرید کتاب به وبسایت فیدیبو و یا دیجی کالا مراجعه نمائید.

لینک فیدیبو

لینک دیجی کالا

همین الان اپلیکیشن مورد علاقه خود را از اینجا انتخاب کنید تا ما برایتان راه اندازی کنیم.

84 بازدید

شروع آموزش برنامه نویسی اندروید | مقدمه

آموزش برنامه نویسی اندروید با روشی ساده و آسان برای همه

اندروید یک سیستم عامل متن باز (open source) و بر پایه لینوکس می باشد که تا کنون برای دستگاه هایی همچون گوشی های هوشمند، تبلت ، کامپیوتر و حتی خودرو ارائه شده است. در حال حاضر این سیستم عامل توسط شرکت گوگل پشتیبانی و مدیریت می شود. همچنین بنیانگذار این سیستم عامل در ابتدا شخصی به نام اندی رابین بود. در این دوره آموزشی به صورت کاملا اصولی و مرحله به مرحله شما را با مباحث مقدماتی و در ادامه با مباحث پیشرفته و فوق پیشرفته برنامه نویسی اندروید آشنا خواهیم کرد.

مخاطبان این دوره آموزشی

این دوره آموزشی برای افراد مبتدی تا پیشرفته آماده شده است تا تمامی نکات برنامه نویسی اندروید را از مباحث ساده تا فوق پیشرفته به زبانی ساده بیاموزند. پس از اتمام مباحث این دوره آموزشی شما به درک صحیحی از مباحث برنامه نویسی اندروید خواهید رسید که می توانید برنامه هایی در سطح متوسط و پیشرفته و فوق پیشرفته را طراحی و اجرا نمائید.

پیش نیاز ها این دوره آموزشی

پایه و پیشنیاز شروع برنامه نویسی اندروید، زبان برنامه نویسی جاوا می باشد.بنابراین اگر شما مقدمات زبان جاوا را یاد داشته باشید، برنامه نویسی اندروید و توسعه اپلیکیشن های اندروید بحث فوق العاده شیرین و دوست داشتنی برای شما خواهد بود.

 

در ادامه آموزش برنامه نویسی اندروید را شروع خواهیم کرد. با ما همراه باشید

84 بازدید

روش های خرید در اندروید سورس (اقساطی و یکجا)

اندروید سورس، اولین، بزرگترین و معتبر ترین مارکت پلیس سورس کدهای اندروید در ایران با هدف ارائه محصولات با کیفیت با قیمت رقابتی و برطرف کردن نیاز های مشتریان عزیز، تصمیم گرفت تا قابلیت جدیدی را برای آن دسته از افراد که در خرید محصول مورد علاقه تردید دارند آماده کند.

روش های خرید اقساطی و یکجا که به تازگی برای برخی از محصولات فعال شده است به شما این امکان را می دهد تا با خیالی راحت و آسوده محصول مورد علاقه خود را خریداری نمائید.


روش پرداخت اقساطی :

در روش خرید اقساطی، بایستی ۵۰ درصد از کل مبلغ محصول را پرداخت نمائید. پس از پرداخت این مبلغ، محصول برای شما راه اندازی خواهد شد. پس از راه اندازی شما بایستی مابقی مبلغ را تسویه نمائید. (این روش شامل ۵% مالیات می باشد)


روش پرداخت یکجا :

در روش خرید یکجا، بایستی کل مبلغ محصول را پرداخت نمائید. پس از پرداخت، شما به صورت مستقیم به فایل های محصول دسترسی خواهید داشت و در صورت درخواست، این محصول برای شما راه اندازی خواهد شد. (این روش شامل ۵% تخفیف می باشد)

روش پرداخت اقساطی چه مزایایی دارد؟

در این روش خیال شما از بابت راه اندازی و پشتیبانی توسط ما و توسعه دهنده راحت خواهد بود. اگرچه ما برای مشتریانمان اهمیت زیادی قائل هستیم و برای تک تک محصولات پشتیبانی داریم. این روش فقط برای این است تا خیالتان راحت باشد. نکته ای که اینجا حائز اهمیت است تا به آن اشاره کنیم این است که تمامی محصولات قبل از بارگذاری روی وبسایت جهت عرضه، تست و بررسی می شوند. چنانچه مشکلی داشته باشند عرضه نخواهند شد.

روش پرداخت یکجا چه مزایایی دارد؟

در این روش، پس از پرداخت مبلغ، بلافاصله به فایل های ارزشمند محصول دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این این روش شامل ۵% تخفیف می باشد. پس با خیالی آسوده محصول مورد علاقه خود را در جهت پیشبرد اهداف خود خریداری نمائید.

 

نمونه محصولی که می توان اقساطی خرید کرد :

اپلیکیشن اندروید ووکامرس

 

اگر محصولی مدنظر شماست که امکان خرید اقساطی ندارد، می توانید درخواست خود را جهت فعال سازی خرید اقساطی به شماره ۰۹۹۰۴۱۰۹۰۱۰ اعلام نمائید.

 

ما در کنار شما هستیم.

اندروید سورس متفاوت ترین مارکت پلیس اندروید ایران


تومان